Hej mitt vinterland!!

Underbart, massa snö har kommit och mer påväg!! Det är så fantastiskt vackert och härligt!

1 advent i söndags med lite snö och kallt precis som det ska vara! Mjölkade på kvällen och det gick fint de med, lite mys att gå hos kossorna i kylan!;)

Ullared gick med bra, hitta massa fint så man önskar plånboken var större...;)

Lördagen svischade förbi fort med, va i n-ö och handla och kika på en soffor och hitta en som skulle passa perfekt hemma! Tänk om tomten ville komma med en sån...!

Igår var det kallt när jag åkte till jobbet, -17 grader! Tig audin och när jag kom till lunnestorp gick en kylarslang sönder.. Bara vända och byta bil... Åkte till ryhov på dan och kolla ögat (igen!) och fick åka till atteviks och beställa ny slang och dosa... Och ska tillbaka på måndag och kolla ögat igen.... Hoppas det är sista gången, 300 spänn/besök är inget kul...:/

Hämtade tjejerna och vi baka pepparkakor en stund. E åkte sen på kör och jag å T gjorde pizza.
När tjejerna sen sov satte jag å Mange upp ljusslingan vi köpte i Ullared, det blev jättebra! Fick upp gardiner med så nu är det riktigt mys hemma!!=)

Äter en sen frukost nu och sen blir det lite pyssel med korna innan det är dags att ge sig ut i snön och ta sig hem igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0