Irriterande

Bloggappen funkar inte, surt!:/
 
Hänt lite sen sist, hade dejt med Jessa, Osten och Lotta, de hade en överraskning till mig! Vi var i Anneberg hos Linda som gör Lindas tårtor på cupcakes kurs! Fick massa tips och idéer, jättekul! Och efteråt åkte jag och Osten till Lotta och tjöta lite, Jessa åkte hem med sina kottar.
En mkt rolig och trevlig kväll!!
 
Hade möte på jobbet med foderrådgivare på dan innan,ganskagivande så nu ska vi försöka nå våra mål med kossorna, blir kul detta!!:)
 
Mange åkte till Polen i fredags och jag och tjejerna har varit själva i helgen. Var med Jennie och Johan i Eksjö på julmarknad igår, hittade en hel del fint. 
Idag var jag på bio med tjejerna och såg Tingeling, och efter åt vi på Max, Mange kom dit oxå dåhusan kommit hem igen.  


Kommentarer
Annica

Ja, och där slutade det funka på blogg.se oxå...;) men filmen var bra, maten god och tjejerna nöjda!
Nu ska jag äta frukost och hoppas appen funkar snart igen!

2012-12-10 @ 08:54:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0