Julafton!:)

Började dagen hos kossorna. Var inte min dag egentligen men det snöade en hel del på kvällen igår och under natten så jag fick ge mig iväg i snöyran... Men det gick bra, jag höll mig på vägen, mer än vissa andra hehe!! Mötte en snökörare i diket på vägen utanför lagårn hehe...;P

Skulle varit på kullen kl 9, jag var där 20 över 10. Åt frukost, julgröt som jag kokade igår, lite skinka och köttbullar. Och sen kom tomten! Han var lite krokig och öm i ryggen men lite paketer delade han ut och det var poppis såklart!!

Nu är vi i jkpg hos Manges farbror och har ätit julmiddag och strax börjar Kalle anka. Lite trött är jag allt, blev väl sent inatt som vanligt kvällen före julafton...;)
Spelade Bingolotto igår och jag vann en nyårslott!

Ikväll ska vi till syster yster och äta gröt och spela paketleken och träffa tomten igen!

Ha nu alla en riktigt God Jul!!❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0