Luciatåg!!:)

Var er jättemysigt och bra framträdande de hade alla 6åringarna! De var jätteduktiga!! Så roligt att se dem!!
Lite tokigt känns det att där går MIN dotter, så stor allaredan?!? Vart tar tiden vägen, nyss var hon ju bebis...;)

Efteråt var det fika och det bjöds på saffransbulle ur form typ, jättegod, klassförälder Elli hade bakat! Även pepparkaka och skumtomte, kaffe, saft och te! Mycket mysigt och bra!!=)

Ute faller snön ännu, verkar som jag får klara mig själv imån bitti med, men hittills har det ju gått så då gör det ju det imån med!!=)
Så vackert ute nu!!❤

Där i mitten på fotot med lyktan i knät sitter min fina Elona!!❤❤❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0