Ommöblering!!:)

Igår fick tjejerna och jag ett lutet ryck och möblerade om i vardagsrummet. Tja, vi blev nöjda, skulle bara haft en ny soffa med...;) Får väl köpa en lott och hoppas på tur!😉

Idag blir det jkpg igen, var där och snurrade lite igår, ska handla lite föa idag.
Igår var sista besöket hus ögonläkaten, ska jag bara ta salva 2ggr/dag i en vecka sen 1ggr/dag i en vecka och vänta med linser i ytterligare en vecka så ska det vara bra. Om inte får jag höra av mig igen. Hoppas på inte...
Åt lunch på Ikea innan jag hämtade tjejerna, 39 pix är ganska lagom att betala tycker jag!😊

Nähopp, ska fixa lite hos kossorna nu innan jag lämnar för idag, här är foderblandarna ute på snöröjning så då går jag sköta deras jobb oxå...😉



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0