9 juni

Grattis alla brudpar idag, hoppas ni får en härlig dag!:)

Jag gjorde gärna om min dag bara för det var så roligt och för att jag fick vara extra fin den dagen!!:)
Finns en fotograf i Stockholm som tar underbara foton, och tyvärr är hon lika underbart dyr!!;) Men har man råd är det nog värt varenda krona för vilka bilder hon tar!! Hon fotade Stefan Livs bröllop och det var så jag hittade henne... Önskar jag kunde fota som hon, men det krävs väl ett speciellt förhållande med kameran....;) Alla kan väl lära sig men sen finns det vissa som har det där lilla extra... Sök på www.smallpigart.se så hittar ni henne och kan titta på massa underbara bilder!!

Idag har min man hittat på nåt för mig, jag ska vara klar kvart över 2....;D Spännande!!:)
Ikväll blir det middag här med bästa Anna och familj!! Mys på hög nivå!!=)



Kommentarer
Annelie Lagerqvist

Tänk när vi kan fota som smallpigart, bara älskar hennes ljusa fina bilder, underbara! Så vi får nog öva liite till sen kanske vi också kan bli rika! ;)



Hoppas du hade en trevlig eftermiddag och kväll!



Kram Annelie

2012-06-09 @ 22:00:14
Anna

Tack för en toppen kväll och hoppas Noisen sköter sig inatt!!! Kramiz

2012-06-10 @ 00:56:46
Annica

Ja du Annelie, skulle vara så kul att kunna fota så, du är ju på god väg!!:)



Tack själv Anna, Noa skötte sig finfint!!:)

2012-06-10 @ 13:11:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0