Bio!:)

Älskar att gå på bio, filmerna är oftast 100 ggr bättre där!!:)
Igår var jag klar vid kl 2, lämnade barnen hos farmor å farfar och åkte in till jkpg för att gå på bio!! Det var överraskningen det och jag blev så glad, ville gärna se den filmen på bio, Snow white and the huntsman blev det!! Klart sevärd även om jag sett bättre filmer. Men det var ögongodis, magi, fantasy, lite kärlek och sånt älskar jag!!:)
Efter filmen hämtade vi mat på pallas athena och åkte hem och väntade in fam Lövgren/Svensson. Vi tillbringade hela kvällen ihop från halv 7 till halv 1!! Äldste sonen i huset blev vi inte av med förrän 12 tiden nu idag, han stanna över natten hos Elona!!:)
Det blev en del camping och husvagnsprat igår, ska försöka få ihop lite semester ihop och på nåt vis ska det välan gå, bara de skaffar en husvagn först!!;) Men det ska vi nog lösa det med hehe!!;P

Sitter just nu på vår altan och myser, kommer bli bra när vi får upp skjutdörrarna vi inte köpt än, men det ska göras i veckan!! Skatteåterbäring är bra!!:)

Får väl se om nåt skoj händer denna dag, regn och sol om vartannat blir man inte direkt uppiggad av...

Fick dessa fina av Anna och Co igår!!!:) Tack tack!!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0