Ledig imån!

Försökte lägga in lite bilder men det ville sig inte riktigt tråkigt nog... Ska försöka igen.

Har jobbat denna veckan, skönt att va igång igen!:)
Imån är det 6 juni, nationaldag och röd dag så inget jobb. Blir att åka och handla med tjejerna istället, ska ha lite kalas på fredag för någon fyller ju år då hehe!!;) Se om jag kan köpa lite blommor med att plantera i mina krukor, fast de fryser la ihjäl för än lyser sommaren med sin frånvaro....:/

Gottebo är ute på hemnet nu, jättebra bilder blev det så hoppas nån vill ha det nu!!:)

Ska lägga tjejerna snart och sen mysa en stund med kärleken i soffan å kika på en film.
Imån är det handla som gäller först, sen hem å baka lite och så fixa på altanen. Hämtade virke idag som Mange ska måla imån och sen ska upp, ska måla möblerna med så kommer det bli fint. Har lite annat jag vill ha där med men det får vänta lite...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0