On/off

En sån knapp skulle man ha på sig, vill ha en on idag för just nu känner jag mig off....:/

Ska strax bege mig till jobbet. Har fyllt i papper till à-kassan idag, det tar aldrig slut... Efter sommaren är jag arbetslös igen, inte kul nånstans...:( Är så jäkla trist och krångligt att stå utan jobb. Hoppas det ändrar sig till dess, men chansen e liten, trivs på Sandella och vill helst vara kvar... Men men, vi får se.

Kollat lite på semestern vad vi ska hitta på. Blir Kolmården en sväng med husvagn och familjen Lövgren/Svensson, Sturkö och ev Västervik. Försöka åka till Mölnarp med pappa med. 4 v kommer gå fort, sen e det fir av vår första bröllopsdag och helgen sen är det bröllop för Fredrik å Pillis. Om vi får komma för nån inbjudan har vi inte fått ännu...;)

Nehepp, dags att bege sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0