Bebismys!!:)

Åhhh idag har jag snuffsat bebis!!!:D Inte bra för nu vill jag ännu mera ha...;)
Har varit hos Anna och Björn och gosat med lilla söta Alva!! Smälter lätt med en sån liten i famnen och att jag blev sugen är bara förnamnet....!!!
Tack för gottigt fika med, precis vad jag behövde efter denna veckan av alldeles för mkt såna varor... Imån börjar mitt nya liv!!;)

Mange hade me husvagnen till jobbet och kolla över bromsarna, de var som nya bra det! Under tiden var jag hemma med tjejerna. Jag lärde mig såga med kapsågen och fixade upp panel på väggen på altanen, bra kvinna reder sig själv!!! Gick som på räls!! Synd att panelen tog slut, blir att måla mer sån så vi kan göra klart där, blir mys att sitta där sen!!:)
Fixade köttbullar till middag, tom kräsna Elona som inte är nån större fan av kött åt ett par.

Gick sen till Björn å Anna å nu ska jag ha tjejerna i säng, upp tidigt till dagis imån!

Längtar efter helgen som kommer, ska bli så kul!!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0