En bra dag!!=D

Skrivet nästan klart då dog luren och allt försvann....:/

Drog upp tjejerna, trötta idag. Utvecklingssamtal för Thilia halv 9, stolt mamma att ha en go och glad tjej som pratar väl och duktig på det mesta och visst kan hon bli arg men ingen är väl helt felfri eller??;)
Åkte hem å rev ut allt i husvagnen och städade den. Glömde laga mat mitt i allt så det blev Florens.
Hämtade tjejerna, hämtade mamma och åkte till n-ö, fick tid hos tandis 10 i 4 för att kolla Thilias bissingar efter att hon dök i asfalten häromdagen. Redan när sköterskan hämtade oss så sa T att hon ramlat och slagit tänderna och gapade stort!!;) hon kröp upp i stolen och satte sig, svara när de fråga nåt och gapade duktigt. De röntgade och hon satt där stilla och det gick jättebra!! Stolt mamma!!=D Det var ingen fara vad de kunde se nu iaf, skönt det!!
Handlade lite på jysk, rusta och ÖB innan hemfärd. Jag åkte och tränade med sis och moster, jobbigt som attan för nu är det nästan 2 v sen sist så träningsvärk kommer jag ha imån... Mange tog med Elona på fotbollsträning, får väl se om det blir nåt hon vill fortsätta med.
Vi pyssla lite i husvagnen sen tjejerna lagt sig och nu ska jag med sova.
Glömde ju det bästa med dagen, jag har fått jobb igen!! Till semestern ska jag va på Sandella, det är mkt där så till sem ska jag va där så får vi se sen!!:)



Kommentarer
Monica

Grattis till jobbet !!

2012-05-03 @ 15:27:50
Anna

Skönt med jobbet! Å Thili är en så söt tjej!!!

Kram

2012-05-03 @ 16:07:40
Plättan

Tackar!!:)

2012-05-03 @ 18:23:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0