Föräldrarmöte

Har ikväll varit på föräldrarmöte för Elonas blivande förskoleklass. Hon kommer gå med Clara, och de är 6 tjejer och totalt 17 st i klassen. Blev 2 klasser i år och den andra är de 18 st i varav 5 tjejer. Inte många tjejer födda
-06... Lite trist att Irma hamnade i andra klassen, men de kommer ju träffas ändå.

Skulle ju jobbat ikväll, stämpla in halv 3 och ut halv 5, linen hade gått sönder igen... Mange var kvar å jag hämta tjejerna. Vi åkte hem och gjorde pannkaker. Mange kom hem och åt lite, vi duscha tjejerna och sen dök barnvakterna mormor och moster Jennie upp och vi åkte. Kom hem nyss och fick tjejerna i säng och slappar just nu i soffan. Mange väntar på samtal från en snubbe från Danmark som ska komma och fixa linen ihop med honom så han får nattarbete stackarn..;)
Själv ska jag lägga mig tidigt nu när jag har chansen!!
Imån är det tandläkaren som gäller igen, ser inte direkt fram emot det....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0