Jag överlevde!!;)

Vårruset avklarat och jag sprang runt hela på supertiden 36.30-40 nånting!! Stod nästan längst bak i första startrundan så nån minut hann ju gå innan jag passerade start och sen stod jag still länge vid bron för där e ju alltid stopp så jag får ju vara nöjd iaf!!;) Kul var det iaf!!:)

Har lämnat på dagis, ska inte göra mkt idag, har ingen lust med nåt... Kommer känna mig dummare än tåget till Gränna om en stund och önska mig till världens ände och hoppas få bli nergrävd där, att jag ska lyckas jämt... Och egentligen är det inte så illa, bara det att jag tar åt mig allt och önskar jag kunde göra alla glada så det var frid och fröjd, men livet fungerar inte så eller hur?? Önskar jag kunde vara lite mera "ego" och tänka lite mer på vad som är bra för mig istället för att grubbla på vad som händer om jag gör si eller så och inte ditt och datt.........

suck

Nähe, pepp pepp Annica....:{



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0