Jobberi jobbera!!;)

Då har en del av jobbet klarats av, bara resten av kvällen kvar!!

Träffade jobbcoatchen på morgonen, trevlig dam och lite idéer sår hon i skallen...
Åkte sen till jkpg en sväng, inhandlade ett par nya jeans och ett par skor till mig själv som litet grattis till jobbetpresent!!;) Och gick en runda på Ikea och hittade lite till vagnen, hittade även skåp på fyndavdelningen som jag vill ha till Elonas säng, då blev jag "snål" för jag kommer inte få nån vidare lön nästa gång... Men ev åker jag in med tjejerna imån å e de kvar då får de följa med hem!!;)
Nu har jag rast och om ca 10 min e det dags att sätta igång maskineriet igen, bara 5 timmar kvar, lätt som en plätt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0