Kalas!

Började dagen med lång sovmorgon!!

Frukost sen åkte vi ner till jobbet och målade panelbrädor till altanen. Mange fixade även gräsklipparen. Åt middag på Florens, tjejerna åt jättebra. Fixa lite bensin och sen släppte jag av min familj på jobbet och åkte till A6 och inhandlade present till 20 åringens kalas idag, fast han fyller imån!!;)

Hem och duscha tjejerna och göra oss iordning för kalas. Och kalas blev det, fläskfilé i ugn med sås och svamp, potatisgratäng och sallad å bröd. Sen blev det rulltårtebakelse och negerboll. Valfri dricka till. Tjejerna åt bra nu med!!:)

Sen hem och natta girlsen och nu ska jag natta mig själv.

Älskar liberos nya reklam på tv, så söt!!:)

Födelsedagsbarnet John och ett med kusin Elona!!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0