Premiärtur!!=D

Är på väg till Falkenberg med husvagnen, mysigt med premiär i strålande sol!! Jag har ju huserat i denna vagnen förr, men för min lilla familj är det ju premiär!!=)

Vet inte vart denna veckan tagit vägen, tiden har rusat på som attan!!=S
Hämtade piller åt Mange i tisdags, tjejerna var hos Melker och Clara och lekte under tiden.
I onsdags var det fotbollsträning för Elona, kul att kika på dem! Thilia gungade typ hela tiden...;)
Igår sydde jag klart gardinen till husvagnen, packade lite och fixade.
Jobbade till kvart över 2 idag, hem och packa sista och sen åkte vi och nu är vi på g!! Var tvungna att ta vägen genom jkpg för ett par ärenden och det tog en liten stund pga alla köer hit och dit... Glad jag inte bor i stan!!:)

Vädret är med oss ännu, 25 grader ute visar bilen, Elona sover, Thilia tittar på Rasmus på luffen och jag ska vara social med min make!!=D



Kommentarer
Anna

Hoppas ni får en härlig helg!!! Kram

2012-05-25 @ 21:23:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0