Sooool!:)

Lördagen var najsig, fixade lite hemma. Caroline och Josefine var med tjejerna i lekparken och vi gick en sväng till mams och åt rabarberpaj. Lämnade tjejerna hos mamma vid 6 och gick hem å fixa oss inför stundande holmen besök!!:)
Sara och Anna kom hem till mig på lite förfest, Mange blev chaffis åt oss, han hoppa över fest för han hade ont i nacken. Vi hade kul på holmen trots att Sara inte skulle med för hon bara haft tråkigt innan där, när vi åkte hem kunde hon tänka sig att åka tillbaka hehe!!;D

Vaknade pigg på söndagen, och åkte bort till mamma och tjejerna. Mange åkte och hämtade lille motorcykeln så Elona skulle få köra lite. Det gick bra tills hon ramlade... Men hon tyckte det killades i händerna innan dess och det lät högt, men roligt var det!!:)

Blev en sväng till Maxi och handla lite på em. Åkte och lämnade Saras cykel och tjötade lite. Hon berättade vad Melker gjort tidigare och jag skrattade gott haha!! Han hade varit borta en liten stund och när hon hittade honom hade han puttat med sig grannens självgående gräsklippare in på tomten!! Lite läskigt för knivarna är ganska vassa på en sån, men ändå kul!! Sara puttade tillbaka den och frågade Melker varför han gjort så och han svarar "jag vill ha en sån"!!! Underbara sötnöt!!=D

På måndagen var det dags för jobb igen, tjejerna lämnade vi hos farfar för det var planeringsdag på dagis så det var stängt. Efter jobbet fixa jag mat och Mange hämta girlsen, men fick bara med en hem, Thili var kvar, vi skulle till skolan och kika med Elona. Spännande tyckte hon såklart!! Hon fick träffa sina blivande fröknar och ev fritidsfröknar, beror ju på om jag har jobb då eller inte...
Sen hem och natta tjejerna och vi pyssla lite i husvagnen. När vi höll på att mixtra där så kom det en stor lastbil med släp utanför och stannade. Vi ut och kolla och det var Martin Jönsson som Mange lekte med som liten på Sturkö. Han hade lite tid över och stanna och tjöta lite, trevligt sånt!

Nu ska jag åka hem från jobbet och ta hand om min man, han har varit hemma idag för nackont, besökte vc och han har kraftig inflammation i nacke och axlar och vi ska åka hämta piller åt honom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0