Tiden går...

Tisdag kväll, känns inte som det var en vecka sen det var valborg...

Iaf, har jobbat 2 dar till nu och det har varit en ganska lugn start, i går gick linen sönder och stod stilla till vårt skift gick hem å ca 1 timme in på andra. Idag körde vi nästan hela passet till Mange skulle byta delen som gick sönder och det krångla lite så vi körde inte mer sen, han fick ihop det lagom till andra skiftet.

Har i 2 dar testat desserter till på lördag och idag hittade jag ett supergottigt recept som jag ska fila till lite så det kommer bli kalas!! Imån el senast fredag får vi veta vart vi ska!! Kul kul!!;)

I lördags fick jag lite gjort här hemma. Åt spaghetti å köttfärssås och fick hit hela byggarklanen från gottebo!!:)
Åkte sen ner med fika och blev kvar till taket var färdigtgipsat. Kommer bli bra, konstigt bara att det ska kräva försäljning för att ett hus ska bli färdigt....;)

Nu ska jag krypa i bingen, lite nanig nu. På fredag blir det bio och middag med min älskade make, tjejerna följer med mormor å Bej till Boanäs så det gäller att passa på när tillfälle ges!!:)



Kommentarer
Erika

Vad ska säljas? nyfiken

2012-05-09 @ 19:51:33
Plättan

Min bror ska sälja sitt hus för att köpa min systers hus för hon och hennes man ska bygga nytt hus!!:)

2012-05-09 @ 22:16:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0