Trött

Som fan.... Var är min energi??? Bortblåst, ingen lust med nåt längre... Träningen ligger efter som attan, har ingen lust... :(... Vill så jättemycket med känner inte för nåt... Suck....

Elona har börjat spela fotboll, hon tycker det är kul så det får bli att köpa ett par fotbollsskor till henne.=)

Ska ta en dusch nu se krypa i sängen och hoppas jag vaknar på bättre humör imån...:/

Lite energi hade jag en timme när Elona och Mange var iväg på fotbollen, röjde av i köket, behövligt. Imån blir det mera röj, ska få ut resten som ska va i husvagnen så det blir mer plats här..;)
Är så tråkigt när detta humöret visar sig, ingen lust eller ork med vare sig städ eller mat och det är surt, maten lagar ju inte sig själv precis...
På fredag blir det bio och mat med maken och på lördag är det cykelfest i byn, ser fram mot detta iaf, alltid nåt..:)

Nähopp, natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0