Vårruset!

Helgen som var var superkul!! Stort tack till festarrangörerna, jättebra gjort!!!
Jag och Mange fick Norrgatan 11 som första adress. Där ihop med ett annat par fick vi nåt italienskt, parmaskinka, mozzarella sallad bl.a. och det var gott. En fördrink och rödvin till maten. Sen trampade vi vidare till Kyrkogatan 38 d för huvudrätt. Hamnade hos systers granne!!;) Iaf, fick en piggelinfördrink, sen middag med nudlar och köttgryta, jättegott! Åsså var det vin och öl/cider till maten, ett par shottar och sen dags att trampa hem till oss och äta efterrätt. Fördrink hos oss var ärtsoppa, supergod!!;) Sen var det vitchokladmousse med jordgubbskräm, så j****a gott!!;D Lite dessertvin till det, en och annan öl och cider och lite bailys. Vi hade lite färddricka mellan ställena med så ja, förfriskad när vi kom till festplatsen var man ju hehe!!;) Men shit vad kul vi hade, folk som man inte umgås med vanligtvis satt man och åt middag med nu!! Längtar redan till nästa år igen haha!!:)

Tur kl hann bli 2 innan tjejerna kom hem, inte jättedålig, men trött som attan. Låg som en sleta i soffan mest hela dan...;)

Idag är det dags för vårruset, springa hela kommer jag nog inte fixa, ska göra ett allvarligt försök iaf. Jag jobbar kväll så jag smiter några timmar för det. Hoppas jag överlever....;)

Nu frukostdags sen dagis med tjejerna!!



Kommentarer
Erika

Årtsoppa till fördrink?? Kan jag inte läsa eller är det ett läskigt namn på en god drink??

2012-05-16 @ 21:42:17
Annica

Du kan läsa, ärtsoppa till fördrink!!;) Det ser ut som ärtsoppa därav namnet men smakar supergottigt!! Kan lägga upp en bild på det!!:)

2012-05-16 @ 21:59:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0