Crap dag...

Är så mkt pappersarbete att vara i min sits så jag kunde starta eget företag och jobba mindre! Känns så idag iaf...

Ska in på Dexter och ändra om hur min jobbsits ser ut, vet knappt själv...

Ska fylla i papper från arbetsförmedlingen om min deltidsanställning, måste även arbetsgivaren fylla i sen ska den lämnas in.

Alla a-kassa papper ska fyllas i, hur jag jobbat mmmm...

Fick brev från KK om att jag ska träffa läkare 21 november, antar att det är om Liten och nu började tankarna rusa och snurra...

Fick samtal från f-kassan om min sjukskrivning, hon handlägger mitt ärende nu och ska ringa arbetsgivaren mmmm... Ev hör hon av sig igen...

Lite summa summarium på detta;
Det bästa är att ha ett jobb på typ heltid, du slipper tänka på att anmäla dig när du blir sjuk själv, du har en fast inkomst med ett sgi som funkar bra, du slipper räkna och fixa med papper till a-kassan, du har det väldigt bra helt enkelt.

Tråkigt nog är livet inte enkelt. Det kommer perioder då man undrar vad man gjort för att förtjäna vissa händelser...

Hade det inte varit för att Liten inte kunde stanna hos oss skulle jag varit lyckligt växande och jobbat fram till jul sen bara varit hemma och njutit av livet.
Men nej, nu är mitt liv ett kaos och fullt av frågor och mycket tankar och uppå det är jag trött...

När blir livet bra igen lixom???



Kommentarer
Annà

Ja livet är verkligen inte alltid rättvist å inte heller lätt. Massor av kramar till dig underbara fina du ❤❤❤

2012-11-07 @ 17:41:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0