Färdigtapetat för denna gång!!

Började dagen med gos av katt i sängen sen en lååång frukost. Mys sånt!❤

Skulle sen ringa ett par samtal. Det ena började illa, lång väntekö men det får man räkna med när man ringer f-kassan... När jag väl kom fram var det ungen handläggare där alldeles tyst...! Lite lagom ilsk ringer jag igen och kom fram nästan direkt inte illa! Prata med en tjej och fick ett positivt besked om min sgi, bra där och en glad Plätta!!

Efter det ringer jag a-kassan, gick inte lika bra där. Fick veta att jag hade plats 1 i kön. Och jag väntade typ 7-8 min innan en röst sa att det är många som ringer nu var god försök senare... Och det gjorde jag, kl hade hunnit bli 1 min över 12 och då är det en annan röst som säger att telefontiden är mån-tors 8-12, 13-16, fre 8-12. Jaha det var ju jävligt roligt, försök igen senare pyttsan!!! Puckomyndigheter!>[ Lite lagom arg där!

Åkte hem till Anna sen och tapetserade klart, det blev jättebra! Nästa projekt blir vardagsrummet hehe, fast typ på sportlovet! =D Nu ska det upp lite lister och rullgardin, nya gardiner ny säng å lite så där kommer vara rena drömmen att sova sen!!=)

Fick med Noa och Max hem ett par timmar, Roger jobba kväll å Anna skulle på ladies night (fuskis!!!;))
Vi åt tacos och de hade lite disco med hög smurfmusik!;)

Nu spanar jag på doobidoo med ett glas cider och funderar på att snart krypa i bingen, möe på agendan imån!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0