Går omkring...

Med en konstig känsla i magen.... Olustigt och otrevligt och oroligt....:/

Igår fick vi hem ved, ca 8 kubik!... En hel del alltså och vi fick in alltihop i boa men det blev fullt vill jag lova!;)

Idag är det tippendags, Anna är i stallet så Max är här nu, snart ska vi hämta släpkärran. Och när Anna är hemma tar hon busfröna så jag kan åka till den roliga arbetsförmedlingen... Se vad de har för spännande att säga...

Livet rullar på, jag hittar nog mig själv snart igen, lite depp ibland har väl alla fast det känns som världen går under när jag faller... Jag känner inte igen mig själv och det skrämmer mig lite. Jag har svårt att hitta det positiva i allt i detta läget, det är jag inte van vid....

Bytte spengummi på mjölkmaskinerna igår, det känns i tummarna idag!;) Och lite i armarna efter vedbärandet. Gött iaf att ha ved så vi klarar oss länge!!

Nu blir det till att sätta fart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0