Jaha!

Som vanligt krånglar det när man ska lägga upp fler än en bild via appen... Så nu blev det ett par av samma 2 gånger! Får bjuda på det!;)

Två bilder är på mormor och morfar, ena pussas de på!;)
En är på mormor och min mamma och hennes systrar.
En är på morfar och hans minsta barnbarnsbarn Mio, äldst och yngst!=)
En är på presenten han fick från oss barnbarn.

Idag har jag jobbat en sväng och de nya kossorna kom. Innan dess flyttade vi om bland kossorna och kvigorna. En av dem var extra besvärlig, måste ju alltid vara nån som ska jävlas... Och den apan klev på min fot och mosade lilltån trots stålhätta...:( Just nu är den svullen och i en blålilasvart färgton och värker en del...
Åkte sen till ryhov med mitt öga igen. Nu trodde hon inte på herpes längre utan nån annan virusinfektion så jag fick en ny salva och ögondroppar mot torra ögon, notan landade på 600 med läkarbesöket och medikament... Jättekul...

Hämtade tjejerna och åkte hem. Har städat och bytt lakan med Manges hjälp. Nu ska jag häva mig i soffan och vänta på att få krypa i bingen. Hoppas tån är bättre imån och att jag slipper besöka doktorn....

Ont!:/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0