Känns bra!

Det är kul att åka till kossorna igen, särskillt när man lär känna dem och får ett hum om vilka de är osv. Har hunnit klippa några idag, det har gått bra. Den jag trodde skulle gå i taket stod still som förstenad och bara njöt, då är det roligt att klippa, de blir ju fina oxå! Har några rediga skitgrisar oxå, inte lätt att klippa dem precis... Men jag får ta och tvätta dem lite så kommer de med bli fina! =)

Har hämtat hem granris idag, snart dags att klä bockarna, är det nån som är intresserad så finns det bockar och tomtar till försäljning!! 2 storlekar på både tomte och bock!

Har varit och tränat ikväll, tjejerna var med, numera har de barnpassning på Berga, jättebra!
Cxn var asjobbig, och jag känner av höften vilket är skitsurt...:( Men spinningen är jättekul och där känner jag inget i höften! Asabra!!;) Mörker oxå i cx hur dåliga magmusklerna hunnit bli... Skulle behöva göra plankor både morgon, middag och kväll!!;)

Nu ska jag kila in i duschen sen blir det lite soffhäng innan nanedags!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0