Klantröv....

Har bara mig själv att skylla, kunde öppnat käften men nä det gjorde jag inte. Varför?? Ja säg det... Tänkte att idag blir det ju ingen tid men så skulle jag inte tänkt för det fick jag. 20 över 2 på ryhov ögonmottagning idag. Ja ögat är ganska akut... Men vid halv 2 är vi i Eksjö hos kuratorn och kl 2 ska vi träffa läkare angående obduktion av liten. Så ja jag är klantigare än klantigast!! Varför tänker jag inte!! Och varför säger jag inget!! Försöker ringa ögon i jkpg, lätt... Trycker akut i deras j***a datalur och får att de ringer upp mig 5 över halv 2!!! Ska det vara akut?!? Vill inte ändra tiden om liten, vill veta nu. Ja kanske skulle tänkt längre när läkarn först fråga om när som gick bra.... Skit....

Kanske skulle börja använda det som finns ovan axlarna?? Men hittills har jag inte lyckats så bra med det som kanske märks så varför skulle det börja funka nu??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0