Produktiv dag!

Klippte klart de 2 sista kvigorna på jobbet idag, jiisses vad fina de blev!!=) Skuttade lite först sen stod de stilla som statyer och bara njöt, skönt när det går bra! Fick en välplacerad klöv på båda låren igår, träffade på båda och det var inge skönt... Fixade med lite annat småpill innan jag åkte hem och åt lunch och hämta tjejerna.
Anna och killarna kom sen, vi skulle göra bockar. Hann med 2 innan det var dags att fixa middag, stekt spättafileer med potatismos och sallad! Blev asagott och alla åt bra! 😊
Fika kladdkaka efter och sen var det dags att natta barn, Mange tog våra och Roger åkte hem med deras och Anna å jag gjorde klart de 3 "skeletten" vi hade kvar så nu står 5 bockar klara att flytta hem till sina ägare!!😉
Kommer fler så vi har några till att göra innan julen kommer!! Har lite tomtar att göra med och en och annan krans och hjärta med får det bli!!😊

Nu ska jag sova, vc imån fm och träffa kuratorn och läkaren på em, får se vad de har att säga...

Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0