Spa!!

Igår åkte jag och mannen på spahelg, bröllopspresent från sandellajobbet. Checka in vid 14 på Lundsbrunns spa och kurhotell och Mange hade behandling vid 15, örtbad. Har luktade friskt av eukalyptus sen! Jag hade tid vid15.30, en ansiktsmassage med lermask och oljor mm, asskönt och jag slumrade till en stund på britsen!;) Sen var vi och bubblade bubbelpool, ångbasta och poolade vanlig pool till kl va ca 18,30 då vi gick upp. Var på rummet och fixa till sig lite för efter 19 var det middag, julbord! Och vilket julbord sen... Massor med mat och mkt olika viltkött bl.a. Var jättegott och en hel del efterrätter att välja på och godis såklart!;)
I foajén hade de sen en norsk trubadur som spela gitarr och sjöng och vilken röst killen hade, jättebra var han!
Vid 23 var jag trött som attan så det fick bli bädden, och den var riktigt skön att sova i, sov som en sten och vaknade utvilad!! Gött! Gick upp till en frukostbuffe av hotellart såklart, supersmarrigt! Checkade ut vid 11 och gick ner till spat och bubblade ytterligare några timmar innan det var dags för lunch. Möe mat har det varit...;) Buffé här med och de hade en kycklinggryta som var riktigt smarrig bl.a.
Lite kaffe och te på maten sen satte vi oss i bilen och nu är vi på väg hemåt. En väldigt lyckad spahelg med mycket god mat! Precis vad vi behövde!!❤

Nu ska vi till min morfar och fira att han blitt 85 hela pigga år! Kommer bli kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0