Träningslördag!

Började dagen med Manges scones!
Åkte sen och dansade med Thilia, hon var på bra humör och hade mkt spring i benen, for fram och tillbaka över golvet hela tiden! 😉 Kul var det iaf, tror det var sista dansen, nästa helg är inte jag hemma, Thilias avslutning så då får pappa dansa. Nästa termin ska vi testa 4-5 års gruppen, hon fyller ju 4 i mars. Går det så går det, annars får vi dansa ihop en termin till!😊

Efter vi dansat skulle jag köra ett spinningpass, träningsdag på Berga med lite olika pass och på spinningen var det en gästinstruktör som körde och det var ett bra pass och han var bra, jag svettades som f**n!!😉
Efter det var det ett funktionellt pass, en massa övningar och kondition, lite såna muskelgrupper man använder dagligen mm, jättekul! Finns såna pass så det tänker jag testa nu!!
Var riktigt kul att träna idag, trött blev jag och halvdöd, men blev riktigt taggad!

Efter träningen åkte jag hem och duschade och fixade mat sen åkte vi hem till Anna å Roger och hjälpte dem med listerna i deras sovrum så nu är det klart helt! Blev jättebra!!

Igår åkte vi ju till tippen jag å Anna, Thilia å Max var med oxå. Slängde bröten å åt sen på Max. Åkte till byggmax och fixade listerna. Bar in dem hemma och skulle börjat sätta upp dem men kl drog iväg så vi åkte å hämta mat i jkpg på pallas attena och hade en trevlig kväll ihop istället! 😊

Nu ska jag krypa i bingen, trött och det kryper i benen så det är dags att nana... Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0