Vad f**n!!:/

Hade ju skrivit massor men bara bilderna kom med?!? Skit...

Försöker igen då och hoppas det kommer med nu!...

Börja dagen med sovmorgon, mannen gick upp och fixade frukost, scones såå gott!!:)

Han åkte på lördagsfikat hos Anders i Tenhult, och jag började plocka här hemma. När han kom hem tog han med tjejerna på rally, novemberskölden, och jag städade hela huset. Börjde även slipa chiffonjén som jag ska måla i veckan.

Var sugen på planka så vi bjöd hit svärisarna på middag, uppskattat och gott!!=) Ser resultatet i förra inlägget!;)
Innan de kom hit var vi framme och handlade lite och sen var vi en sväng på kyrkogården och tände ett ljus för Liten...❤

Mange körde Anna och Roger till Tenhult de skulle på halloweenfest hos Rogers syster. Fick en bild och de var redigt snögga hehe!!;P Se bild föregående inlägg!
Väntar nu på att de ska ringa så jag får hämta dem och lägga mig sen, ska åka till Astrid Lindgrens värld imån på höstmarknad, mycket uppskattat av tjejerna, Thilia ska krama Emil och alla i hans familj och Rasmus "upp i luften" ;) och Pippi!! Brukar ha kul när vi åker dit!!

Här kommer en bild från frukosten med!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0