Bebismys!❤

Jag, tjejerna och mamma har varit hos min kusin Jannike och fikat, spanat in deras hus och gosat med lille Mio!!❤
Det var såå mys att få gosa bebis!! Inget jobbigt eller så utan bara lite längtan att få hålla en liten snart som är vår!!;) Det drar i "mammatarmen" så att säga!!=P
Och mysigt hus har de med, perfekt läge! Jättekul att åka dit och hälsa på!:)

Monterade ner skötbordet innan, blev ganska gott om plats... Lite blandade känslor där...

Min underkjol till brudklänningen har legat i en vit pappåse sen bröllopet, tar ganska stor plats och vi har ont om garderober som det är... Kom på att jag köpt såndär vakuumpåse som man suger ur luft med hjälp av dammsugaren och det som är i blir platt, och idag stoppa jag i underkjolen och sög ut luften och jisses vad liten den blev! =D Tog ingen plats alls simsalabim!!

Nu ska vi äta kvällsmat och sen stoppa tjejerna i säng. Eller jag, Mange fixar med bilen, hoppas den blir klar snart...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0