Brrr!!!

Kallt ute, nästan -9 grader! Mys att elda i kaminen, tur vi har den godingen!:)

Igår var det med kallt när vi åkte. Hade köpt med sallad som vi åt i Värnamo, mamma käka en macka med brieost å salami.
När vi rulla in i Ullared såg vi att vi inte var ensamma, kö lång som attan in! Hade vi åkt så vi gick in när det öppna hade vi vart nästan ensamma men vi kom vid 11 ca å då var vi abselut inte ensamma! 45 min i kö in å ca lika möe ut sen! Väl inne tycker jag det gick bra att handla ändå. Hittade inte allt jag skulle, men det fanns fina kläder både till mig å tjejerna! Köpte nya trosor till mig ett gäng och ett set bh+trosa, längesen jag gjorde det så det var dags nu! 2 Tröjor å en träningstopp till mig, vantar, mössa å en tubhalsduk. Till tjejerna köpte jag varsinn nu overall, Thilia gick runt i sin länge här hemma sen och lekte att det var kallt och snö här inne!;) De fick varsinn ny vinterjacka med.
Köpte även tröjor å trosor mm till tjejerna, fanns mkt fint och roligt där igår!
En tomte fick följa med hem oxå, kunde inte låta bli!;)
Lite annat med men sen var det ju långa köer ut så där de var gick inte gå knappt så det fick va bra så.
Väl ute åt vi middag på Harrys, inte det godaste jag ätit men det fick funka..!
Åkte hemåt å var hemma ca halv 8. En bra dag!=)

Inatt ställde vi om klockan vilket betyder att kl nu är halv 7 och Elona har varit vaken ca 1 timme... Därför jag är vaken och astrött ännu... Ligger i sängen dock, tänkte ha det gött och bara va, skönt att slippa stressa upp!!

Kalas för Lukas i em, annars inte mkt på agendan. Får se vad som händer helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0