Gräsänka...;)

Idag följde Mange med Thilia och dansade, det hade gått bra och jag tror han tyckte det var roligt!=)

När de kom hem igen fika vi lite innan Mange åkte till eurostop och blev fin i håret, han var ganska långhårig nu så det behövdes en ansning!
Han kom hem och duscha och fixa lite innan han stack iväg på roligheter med ett gäng för att fira Putte som fyllt 30, vi ska till han på fest nästa helg.

När han åkt kom mams hit och vi åkte till jkpg och köpte lite blommor, åt på Ikea, köpte kläder på Linder och handla mat på maxi.
På Ikea träffa vi pk med trollungar och mamma.

Väl hemma pyssla jag lite med blommorna, kommer bild imån, och fixade lite här hemma. Började städa och riva lite överallt på fm och var tvungen att röja det värsta som var ivägen...:)

Fick en trevlig överraskning idag på fm med, ett blomsterbud! Tack Anna, jättefina blommor, sånt är man inte bortskämd med!!! ❤

Och jag fick ett samtal med på fm, goa Emmi ringde och eftersom vi inte pratar ofta gjorde vi det en stund nu. Tack för det Emmie, jätteskönt att veta att vänner bryr sig om en!❤ Och jag tänker på dig med Emmi! ❤❤

Hade lite mys med tjejerna ikväll, dom är så härliga och har underbara kommentarer till mycket! Mina små trollmaskar, så glad jag har dem!!❤❤❤

Nu ska jag krypa i bingen, imån ska vi ställa in husvagnen och sen blir det kalas hos Pillis å Dedde!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0