Hej mitt vinterland!!:)

Frukost på jobbet!

Snöade igår en del och kallt blev det, idag när jag åkte var det -5! Men jag tycker det är härligt, blir mkt ljusare med lite snö!

Har varit en full vecka, jobbat så är lagom trött nu!;) Men det är kul, skönt det!

Nästa vecka har Elona lov, tänkte jag skulle vara ledig tors å fre för att hitta på nåt skoj med dem, typ äta frulle på Ikea eller nåt sånt, det är alltid poppis!
Ska hjälpa Anna panna att fixa deras sovrum oxå. Och har även ett par projekt hemma jag behöver få gjorda! Mkt nu!!;)
Här på jobbet tänkte jag klippa lite kossor nästa vecka, ska bara jobba till typ lunch men några daner ska jag väl hinna med! De blir så fina efteråt!!

Ikväll ska jag hämta Sara i jkpg hon skulle ut på galej med sitt jobb. Och imån åker jag, mamma, Emil och Jennie till Ullared! Ska bli skojsigt!!

Nu ut te kossera igen!!=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0