Helgen!

I fredags efter tandis åkte jag till Anna och vi hade lite gofika och tjöta lite och det är alltid bra med såna dagar ibland, rensa ur sig lite tjöt!!=)

Hämtde tjejerna och åkte hem en stund och fixa lite innan vi åkte till Manges jobb och kika/hjälpte honom med bilen. Efter några timmar när han va färdig plocka vi ner torktumlaren som stått där sen vi byggde ut huset, och körde den till Anna. Hon vill ha en och vår bara står u, tvätten torkar snabbt här hemma utan tumlare. Hon fick även ett nytt lysrör till diskbänkslampan, blev ljust där nu...;)
Åkte sen hem och käka pizza.

Igår starta jag å thilia dagen med lite dans. Jag vägde mig även på tanitavågen på Berga, inga kul siffror men det ska vi ändra på nu!!
Åkte till maxi en sväng efteråt och handla lite innan vi åkte hem och laga mat. Mange och Elona åkte och besikta audin, 4 2or och ingen till en överdriven kostnad, gött det iaf!!=)

Lämnade sen tjejerna hos mormor och fixade iordning oss för kvällens 30 årsfest i Malmbäck. Ja det var vad vi trodde iaf... När vi väl kommit på plats där festen skulle vara fick vi inte komma in, alla stod utanför och vänta. Ett brev lästes upp och där stod att vi skulle infinna oss i kyrkan istället...!! Ja så nu är Putte å PK herr och fru Klingberg!! Så kul att få vart med och bevittna detta, och de var sååå underbart vackra!! Och alla var överraskade, var typ 4 som visste om nåt.. Sen var det fest ända till vi åkte hem vid 2 tiden.

Idag var det lite småsegt att ta sig ur sängen, men mår fint som tur är, lite trött bara.
Åt lite mat innan vi gick till mor och fika och hämta tjejerna. Efter det åkte vi ner till syster yster och fika mer och prata lite om ditt och datt.

Efter några timmar där åkte vi till sandella och hämtade vår tvanten som vi heller inte använder och körde ut den till Nicke och Sandra i Kviarp, de har mer användning av den än vi.

Väl hemma blev det kvällsmat och sängen för tjejerna och jag å maken parkera oss i soffan. Nu sitter jag här ensam, mannen har somnat...;)

Imån blir det en sväng till arbetsförmedlingen, jättekul...

Nu lockar bädden! Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0