Ibland

Vissa dagar är roliga och lätta och andra är astunga. Några är lagom varken tunga eller lätta. Tråkiga kanske man kan säga.
Idag är en blandad dag. Igår hann jag med mycket, öppna förskolan, lunch, hämta E i skolan, baka muffins, bytte lakan och städade övervåningen, gjorde pannkakor, duscha tjejerna och färgade mitt hår. Däremellan hann jag med att hämta mossa i skogen, titta på Emil i lönnenerga med tjejerna, läsa nattsaga, busa, lite läxa med E, se HV vinna och se klart en Harry Potter film. En bra dag.
Idag är jag ensam hemma, och jag vet inte om det är så nyttigt för då smyger tankarna sig på lättare... Har en lapp jag skrev igår om vad som skulle göras idag och just nu är energin bortblåst... Får försöka göra ett frest...

Fick brev från läkaren idag, sjukskrivningsintyget, hoppas det inte ska krångla en massa nu för att jag själv lyckats ställa till det lite... Är en jobbig sits som det är redan...

Pillis vart iaf glad för sin present hon fick av oss i söndags, skönt det!!;) Jag var nöjd med resultatet själv!!
Här är resultatet!!=)



Kommentarer
Monica

Jättefin !! Va duktig du är,,,

2012-10-17 @ 18:17:00
Annica

Tack Monika!!:)

2012-10-17 @ 23:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0