Kossemjölk=)

Åkte idag och mjölkade kossor. Det var faktiskt mysigt! Kul att känna så och det riktigt kliar i fingrarna att få fixa med allt som finns att fixas med!!
Idag har jag rengjort ett par grejer som inte var trevliga på anläggningen, blev kalas efteråt! Och jag lyckades få både isär och ihop det själv!!;)
Fixade även ett bås som hade släppt i ena sidan, trodde jag aldrig skulle få ihop det men fasen det lyckades! Återstår att se om det håller...;)
Tvättade lite andra pinaler oxå och fixade lite och helt plötsligt var det dags att åka och hämta tjejerna! Tiden gick fort, då är det roligt!

Väl hemma bakade jag kärleksmums med tjejerna, Elona ville gärna det för vi inte hann fika på fritids idag, de har bakat där och denna veckan får föräldrar hälsa på och fika.. Vi gör det imån men hon skulle prompt fila hemma så ja det var bara att sätta igång och baka... Tycker ju det är kul så!

Åkte sen iväg på första spinpasset på asalång tid! 30 min långt men det räckte för att göra mig slut men det var skönt att få svettas och riktigt kul!! Kommer ha asont i häcken imån och ett par dar framåt men det är det värt! Blir nog 45 på fredag!
Dags att sparka igång kroppen igen, känner för att komma igång och bli pigg igen, mår ju bra av att röra på mig.
Har även kört igång en rivstart i kosten, nu ska alla extrakg väck!!
Ska man göra nåt så kan man lika gärna göra det ordentligt!! =P

Nu ska jag gå och sova, asatrött nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0