Tack!

Tack alla för era ord, mitt i allt är det skönt att höra att folk finns och bryr sig om...<3

Vissa stunder sköljer sorgen över en, en bild på förälder med sin lilla bebis mm.
Vi har gjort det, vi har varit där med.
Vi har 2 tjejer och jag är otroligt glad över dem, de gör allt detta mindre jobbigt med sin närvaro och sina gosiga kramar. Men ändå, det känns ändå så tomt för man ställer in sig fort på att vi snart ska bli 3barnsföräldrar...
Inom mig så är jag på nåt vis mamma till 3 barn, trots att min 3a inte skulle kunnat leva med oss, jag kände liten röra sig i min mage...
Låter säkert helt knas, jag vet...;)
Om nån frågar hur många barn jag har svarar jag 2 för det är vad jag har, men inom mig har jag 3, det är vad jag fött, trots att 3an inte hade nån chans...
Kanske jag blir tokig av detta?!?;)

Nä, livet går vidare, jag jobbar hårt på det. Sjukskriven till kroppen "läkt", efter en förlossning blöder man ju en del och när det slutat så blir det jobb, kan behövas för att livet ska bli "vanligt" igen.

Igår var jag med Anna på Ikea och vi åt frukost. Hennes Max var med oxå. Vi körde deras skötbord dit och även spjälsängen men den tog de inte emot. Skötbordet fick hon lite för, men kanske hade hon fått mer om hon testat blocket först... Nu är det som det är, hoppas hon får sängen såld iaf!
Var en sväng på Ekholms och kika på tapeter, Anna vill fixa deras sovrum och jag hjälper ju gärna till!!;P
Hämtade mina tjejer och Annas Noa på vägen hem och åkte till Anna. När Mange slutat jobbet blev vi bjudna på middag, supergött! Tack för det! =)

Mamma kom och hämtade mig sen och vi åkte till Karin, systers granne, på living and home party. Fanns mkt fint, jag fastnade för ett par ljusstakar och mamma köpte dem i julklapp åt mig!;)

Väl hemma kila jag på hockeyn. 3e perioden hade inte pågått många minuter innan det hände en olycklig grej på isen, Oscar Sundh i HV slog i huvudet i sarjen och sen föll han hårt med huvudet i isen. Han var medvetslös mer än en kvart innan de kom iväg till sjukhuset med honom. Idag mår han "bra", vaken och närvarande och vill tillbaka på isen så fort som möjligt! Kämpa på grabben!!:)

Nu ska jag gå och se vad vi ska äta till lunch och ev baka bullar. Baka är balsam för själen, mindre balsam att äta dem....;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0