Vet ni?

Sanna vänner växer inte på träden!
Jag har tur som har många nära vänner.
De flesta är såna som jag inte träffar så ofta men när vi väl ses är det som tiden stått stilla sen sist...
Synd att man träffar dem alldeles för sällan bara... Men skönt att veta att de aldrig är längre än ett samtal, sms eller internet bort.

Idag var det 3.6 minus ute när jag körde iväg tjejerna.
Lite trist för den vackra hösten med alla härliga färger blir så kort för nu ramlar ju alla löv ner i rasande fart..

Nähopp, sätta lite fart så man får nåt gjort här hemma idag.
Blir en sväng till Eksjö i em, får se vad det ger...



Kommentarer
AnnÀ

Å jag finns bara några hus längre bort ❤❤❤

2012-10-11 @ 18:17:31
Jennie S

Nee det gör dom sannerligen inte!
O genom livet prövas dom!
O när det e jobbigt det e då man vet vilka de riktiga vännerna är.
Kramar

2012-10-13 @ 11:40:43
URL: http://www.theicewomen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0