Blåst!!

Lite småstorm ute idag, hösten kommer med stora kliv!;)

Igår var jag i N-ö å träffade Lena jobbcoatch, trevlig dam och lätt att prata med. Om det ger nåt? Jo lite idéer bollar vi så ja lite ger det allt.

Var ju på pumpen i måndags och det var jobbigt, lite öm överallt både igår och idag...!!:)

Igår var sd partiets Jimmie Åkesson här i F-rum och höll tal på torget. Han är väl den som betett sig mest vetigt här hittills och haft rätt i vad han sagt, men om jag är någon sd-are vet jag inte... Iaf tycker jag media och politiker kan lämna oss här i byn ifred nu.

Tänkte ge mig på att putsa fönster, skittrist men det är kul när det är klart och man kan se ut igen...;)

Får med Clara hem i em, funky kidz start idag!! Och sista gången på fotboll, Elona har inte velat vara med men idag ville hon!;)

Nähopp, bäst att sätta fart medan lusten finns!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0