Helgen!

I fredags var vi på öppna jag och Thilia. Var inte så många men det var mysigt ändå.
På em var vi ute i regnet hela familjen och kapade ner häcken. Roger G var med och hjälpte till. Ser lite konstigt ut men häcken kommer bli finare på detta vis!:)
Igår åkte vi på funky dans och efter det blev det ett besök på Ebbarps gård, de har gårdsbutik där och säljer kött från egna djur bl.a.
Anna kom med Max och Noa sen vi kommit hem igen, de skulle vara kvar över natten, A å R skulle på bröllop.
Mange och Roger åkte sen och fixa klart en bil de hjälpt ett par att fixa.
Jag fixade plättar till barna, de åt med sylt och nutella vilket var uppskattat av alla 4, de åt som attan!
De lekte utan större missöden. Mange kom hem å vi kolla på hockeyn, HV vann mot Timrå med 4-2!:)
Vi fixade sen pizza till kvällsmat och alla åt bra nu med.:) Lite tandborstning och pyjamas och sen hopp i säng. Noa på madrass på Elonas golv och Max på Thilias golv på madrass, spännande värre hehe!!;)
T å M somnade ganska omgående, E å N fnissa och tissla en bra stund innan det blev tyst.
Efter tvspan gick jag och la mig, Mange somna i soffan och jag fick inte liv i han så han låg där han låg.;) När jag kom in på Nonas rum för att kolla läget hade hon somnat på golvet bredvid Noa, myspysigt!❤
Mange blev väckt av Max mitt i natten, han hitta inte sin tutte så han gick ner och som tur var låg ju Mange nere;). Mange blev skrämd av Max haha, han stod ju framför honom och tittade i mörkret och Mange hoppa till, hade vart en syn det!!;)
Idag sov de ganska länge, vi gick upp och åt frukost och de lekte bra igen.
Anna ringde vid 12 tiden och efter en stund kom de hit för att hämta sina små liv. Vi fika lite och sen åkte jag å Anna till Ikea och köpte madrass, täcke och kudde till Max säng. Innan vi åkte hem åkte vi till Chilli Thai och köpte mat. När vi stod där inne så kom Arne Waise dit för att äta, lite kul!!;)
Vi åkte hem, åt och för en stund sen åkte fam Svensson/Lövgren hem och vi ska strax stoppa 2 trötta tjejer i säng.
Imån blir det lite häng i telefonen och ringa roliga samtal 😒, och en sväng till öppna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0