Lite nöjd!:)

Lämnade tjejerna och hälsade på mannen på jobbet en sväng. Han tyckte jag skulle åka och äta frukost på Ikea och handla lite så ja så fick det bli!

Alltid gott med Ikea frukost!:)
Gick en runda på A6 och hittade ett par kängor till mig själv på skopunkten. Hittade en snygg jacka på kappahl men våga inte köpa, var lite dyr... Men snygg så vi får se ;)
Köpte lite nya linser med, såg häromdagen att där bara var ett par kvar så behövde lite fler!
Åkte sen till maxi och handla mat. Hittade två par leggings där till mig för ett bra reapris, alltid bra att ha!!;)
Köpte med Maxmat hem, blev smidig mat idag...

Mange slutade lite tidigare idag, han skulle åka och kika på en cross... Får väl se om han kommer hem nöjd eller inte...;)

Nähopp hänga upp lite lakan på tork kanske, alltid lika spännande med tvätt...;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0