Lördag

Ja då var det lördag igen, tiden bara rusar på...

Igår var jag å Thilia i N-ö en sväng, tog en fika på Elsies bl.a. Mys!:)

Körde sen Elonas cykel till skolan så hon fick cykla med pappa hem efter skolan, poppis det!

Syster yster fyllde år igår och henne firade vi på Florens med pizza igårkväll, jag, Mange å tjejerna, mams å Bej, Jovim, Jåålii å Nåala.,;D! Efteråt tog vi kaffi hos sis, ja å tjejerna drickte saft.

Idag åkte jag å Thilia fram å köpte frallor till frukost. Mumma det!

Får väl se vad det blir av denna dagen, tänkte gå på bio med Elona, modig, så är väl bäst att hålla sånt man lovat!!;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0