Önskar...

Jag önskar massor! Finge jag hälften vore jag glad! Men så är det väl alltid?
Jag önskar jag hade fått bebis i våras, då hade jag gått hem som föräldraledig istället för arbetslös. Hade varit mkt roligare!
Önskar jag inte var så trött jämt, hade varit mer tag i mig då, fast att leta jobb som inte finns för min del just nu känns väldigt tröttsamt... Och det är ju inte så att jobben hopar sig över mig...;)
Jag hoppas iaf att det går lite min väg idag, att jag får lite "förbarmande", känns knäppt att be men här kan jag bara inte gå och dra fram till jul utan att göra nåt vettigt! Finns massor att göra här hemma, men det är det gamla vanliga som man inte slipper annars, jobb eller inget jobb, och sen måla taket i lilla rummet och fixa chiffonjén vi köpte häromdagen. Finns mer såklart, Elonas säng bl.a. men jag vill göra lite nytta och få betalt för det! Så hoppas det går min väg idag!
Kanske att tröttheten släpper lite om jag får lite bättre rutin på vardagen....

Insåg idag att det är 3 månader till julafton idag....😏

Nähopp, bädda klart uppe och fixa lite tvätt, får se om mannen har nåt planerat annars får vi se till att hälsa på far min en sväng tycker jag, längesen nu!



Kommentarer
Erika

Kram på dej gumman. Hoppas att det löser sig till det bättre.

2012-09-25 @ 08:28:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0