Tisdag

Ett par dar sen sist..;)
I fredags var vi på öppna jag å T en sväng, bjöd på banankaka.
Emil kom hit och ville ha syhjälp så det pysslade jag med på fredag em..
På lördagen åkte jag å T och dansade, sen åkte hela familjen till ränneslätt och kolla på enduro i skogen. Spännande!!;) Mange har sagt att han ska köra nästa år i typ 6 år och likaså i år så det återstår ju att se...;) Vi åt korv och hamburgare i skogen, uppskattat och gott!
Söndagen lämnade vi tjejerna hos mormor och åkte till ränneslätt igen jag å Mange. Efter fika Pillis, Dedde å killarna här en sväng. När de åkt försvann även Mange för att laga en bil och jag fick besök av kusin Gagga. Inte ofta vi ses men kul när det väl blir av!
Igår var dagis och skola stängt så vi var på öppna först, sen åkte vi till Anna, Noa och Max och lekte. Där mätte jag lite på Max rum och idag åkte jag till jkpg och köpte lite grejer och nu ska jag klippa och nåla gardin som jag ska sy till Max rum. Blir fint när det e klart tror jag!!

Trött idag så det blir en tidig kväll ikväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0