Torsdag

Har sovit hela natten, skönt som attan!! Men är trött ännu ändå...

Ingen större lust med nåt, skulle behöva ta mig för lite. Får se om en stund kanske...;)

Lite hektisk morgon idag, tjejerna var trötta igår, Thili somnade i famnen på mig vid köksbordet så det blev ingen dusch då utan det gjorde vi på morgonen idag. Och såklart blev mamman försenad upp men vi hann på håret till skolan!! ;) Är ju fotografering idag både i skolan och på dagis, hoppas de blir bra!!:)

Behöver handla lite föa så kanske att jag får med mannen till jkpg efter jobbet. Behöver en sväng till Ikea och kika med.
Och jag skulle behöva en höstjacka. Köpte en ny till Thilia för ett par v sen, måste byta den för en söm som håller dragkedjan har gått upp. Och hade nog kunnat laga själv, men anledningen till att den gått upp är att det är felklippt för det är inte tillräckligt med tyg att sy i... Illa så den ska bytas!

Clara var här igår och lekte innan funky kidzen, de hade roligt alla 3 tjejerna. Så kul att lyssna på dem när de leker mamma pappa barn.;)

Just ja, stort grattis till Jessa och Andreas som blev föräldrar till en liten Oskar i förrgår!! Jättemys!! =)

Nähopp, nu får jag nig hänga upp tvätten iaf så nåt har hänt idag!!;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0