Banyfötter!;)

Hon på fotvården tyckte inte mina fötter var så illa, tur det hehe!!;) En skön stund var det iaf, och nu är mina fötter mjuka och lena, som babyfötter!!:)

Åkte och tränade efter fotvården, 30 min pump å 30 min spinning. Å som jag svettades! Men gött var det och jättekul! Får bli pump på torsdag med!=)

Imån ska jag till Bergs igen, ingen dans för Nona, påsklov, utan jag ska till Malin på massage! Ska bli så skönt! En riktig vårdarvecka detta, fotvård, massage och mys med några av de bästa heeela helgen! Och träning på det! Må bra vecka e bara förnamnet!!❤

Tja Anna panna, vi har ju stora delar av semestern ihop och rätt var det är ses vi hela helger oxå!!;)✨💖✨

Nu ska jag sova så jag orkar med kossorna imån och massage å lite annat!!=)

Natti!



Kommentarer
Anna

Ja men det är långt till semestern!!!
Får helt enkelt klämma in en helg snart!!
❤❤❤

2013-04-03 @ 22:51:35
URL: http://annaisismyname.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0