Bodyattack

Kaos på jobbet på morgonen, en ko lös! Gick bättre än jag trodde att få på rätt plats igen, tur det... Lite småkrångel och sen fick Rickard och jag dra ut en kalv på fm, modell större... En fin kvigkalv, bamsestor, får väl se vad det blir av henne!!;)

Anna, Max och Noa var här en sväng på em, borde vi allt göra oftare!!

Körde sen en timmes bodypump och kommer ha träningsvärk som heter duga sen... La på lite extra vikt på vissa delar, asjobbigt men kul! Efter det testa jag för första gången bodyattack! Riktigt kul!! Och attack är rätt ordval... Jösses!
Märks att man lagt på sig alldeles för många kg överflöd, tappat typ all kondis och behöver träna knip för glatta livet... Men annars superskoj, blir det nästa måndag igen, nu jäklar är ho på G åt rätt håll igen!!;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0