Fredag och seg i skallen...

Jobbat kväll mån-ons 14.30-00.00, sen upp till kossorna lite efter 5... Upp till kossorna igår och idag... Igår satt jag som en sleta i soffan och somnade till hockeyn...;)
Idag var jag trött oxå och det var jobbigt att köra bil hem... Gick bra som tur är!!

Blev fika med tjejerna hemma, kladdkaka sen igår och negerbollar. Fick en blombukett av min make igår, var ju alla❤dag. Gav Anna ett kort och ljus, fick kort, ljus och choklad tillbaks!!❤❤
Elona hade gjort kort till morbror Emil så han kom förbi på lite fika igår.

Nu har vi varit på Ikea och ätit mat och på maxi och handlat mat.
Känner att lite sömn hade varit väldigt skönt så får bli tidigt möte med sängen idag...

https://cdn1.cdnme.se/1449437/7-3/pic_511e5867e087c344fc4e373b.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0