Fredagsmys

Massa ljus tända, fredagstacosen avklarad, cola och ostbågar till tjejerna och mys i soffan framför gladiatorerna.
Blir tidig kväll, kossorna imån bitti.

Känns lite bättre nu, lite..;)

Jag har nog haft för mkt tid några dagar nu, många hjärnspöken som farit runt i skallen...
Räknar ännu ner, genomknäppt jag vet, men när den dagen är över hoppas jag spökena far sin kos... Önsketänkande kanske, men då får jag väl prata ut hos kuratorn igen om de ännu spökar..

Imån är en annan dag, en bättre dag.
Det blir ju vad du gör det till, och all tid jag haft till övers och dra med här hemma har inte hjälpt mig göra nåt vettigt av nåt tyvärr...

"All we have to decide is what to do with the time that is given us." / Gandalf

Ja så är det väl, tycker det är ganska bra sagt, man bestämmer själv vad man vill göra med tiden vi fått på jorden.
Borde använda tiden bättre än jag gjort det sista är då säkert..;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0